Followers

Sunday, March 27, 2011

Wajah bomoh berambut perang Ketua Menteri Sarawak


Wow terperanjat gua tengok gambar seorang perempuan berambut perang yang dikatakan sebagai bomoh kepada Ketua menteri Sarawak Tan Sri Taib mahmud. Gambar ini didedahkan oleh laman web Sarawak Report yang sememangnya ditubuhkan khas untuk membongkar segala salah laku dan penyelewengan Taib selama 30 tahun memegang tampuk pemerintahan Sarawak. Ikuti pendedahan ini, klik sini [SarawakReport]


RentaP© "Macam bomoh Mat saleh je... pandai Taib Pilih kah kah kah..."

Ilmu Hitam


Sebelum ini kami pernah melaporkan mengenai ketaksuban Taib terhadap nasihat-nasihat bomohnya. Pemberi maklumat kami pernah menceritakan bagai mana rumah beliau di Demak Jaya yang dipenuhi dengan artifak-artifak yang berkaitan dengan ilmu hitam.

Menurut pemberi maklumat kami lagi, Stella senang dengan cara dia mempengaruhi Taib, dipermudahkan lagi kerana dia tinggal bersama keluarga Raziah, bersebelahan dengan kediaman Taib.

“Setiap awal pagi Stella akan datang ke laman rumah Taib untuk melakukan upacara mengusir mahluk-mahluk jahat” kata seorang lagi pemberi maklumat kami.

Seorang lagi kenalan rapat keluarga Taib juga memberitahu kami, “Ketamakan Taib semakin menjadi-jadi dibawah pengaruh Raziah. Dialah yang paling berkuasa di Sarawak, bukannya Taib. Taib telah dipukau. Dia telah berkuasa ke atas Taib sebaik sahaja Laila meninggal!”

No comments:

Post a Comment

berita terdahulu

Related Posts with Thumbnails

AL - QURAN

Listen to Quran