Followers

Saturday, March 26, 2011

Mari Cungkil Rahsia Prestasi Unggul Seks Saya Sehingga Isteri Rela Beri Lampu Hijau Untuk Kahwin Lagi & Bermadu

Sebelum itu abang ingin berkongsi pengalaman abang dengan anda mengenai kisah hidup abang ni. Abang cuma seorang pekerja pejabat yang berkhidmat dengan satu syarikat swasta yang tidak terkenal di Kuala Lumpur. Abang sudah berkahwin selama 3 tahun dan telah dikurniakan sepasang cahaya mata yang menjadi kegembiraan keluarga kami. Kami tinggal menyewa di sebuah apartment kos sederhana di Cheras dan isteri juga bekerja dekat dengan kawasan pejabat abang. Biasalah nak menampung kehidupan di Kuala Lumpur ni memerlukan laki bini kerja. Anak-anak akan di hantar ke nurseri kawasan tempat tinggal, mana mampu untuk ambil orang gaji.

Ulang alik kerja dengan kereta nasional tahun 1998. Untuk mereka yang bekerja saban hari di bandar sudah tentu tahu mengenai cabaran hidup di hutan batu yang penuh ranjau kota. Setiap hari adalah satu beban yang cukup berat, bangun awal sebelum subuh untuk pergi kerja mengelak sesak jalan dan balik kerja pula lewat malam. Paling awal pun selepas maghrib. Kekadang memerlukan kita untuk masuk kerja juga di hari minggu.

Penat lelah setiap hari memang mengikis tenaga kita siang dan malam. Segala masalah kerja, stress dan kekalutan pejabat kerap kali mempengaruhi kehidupan peribadi di rumah. Kemajuan dan segala kepujian di dunia korporat tempat kerja tidak semestinya membuahkan hasil yang baik dari segi prestasi batin di rumah.

Kerap juga si isteri mengeluh bila kita tidak dapat berkhidmat seperti kebiasaan. Ini antara ungkapan yang tidak sedap di dengar dan menguji kelakian kita sebagai seorang suami.


"Abang penat ya?"
"Takpe lah bang, esok kan ada..."
"Adik malu ke hari ni bang?"
"Apa sudah jadi ni bang?"
"Alaaaa... belum sampai lagi lah bang!"

Kalau sekali sekala dengar takpe la juga kan. Tetapi pada tahun ketiga perkahwinan kami ini, mendengar ungkapan-ungkapan yang tidak sedap di dengar dengan telinga ini sudah menjadi kebiasaan. Masa tu abang sampai sudah hilang sabar juga. Apa sudah jadi ini?

Abang pun mula keluar mencari penawar duka di hati. Ke merata tempat abang pergi dan berjumpa bermacam jenis orang. Boleh di katakan banyak juga sudah abang cuba.... daripada campuran kopi pekat dengan red bull ataupun livita, madu lebah hutan, telur kampung, jamu-jamu Indonesia, pil ginseng cina, tongkat ali, herba kampung, gamat rumusan tradisional, gambir Sarawak, minyak lintah sehinggakan kepada ubat moden pil biru viag... Jangan cakap la semua abang dah cuba.

Ada yang ok dan ada juga yang tidak menjadi ataupun tidak sesuai untuk amalan harian. Oleh itu abang terus mencari dan mencari...

No comments:

Post a Comment

berita terdahulu

Related Posts with Thumbnails

AL - QURAN

Listen to Quran