Followers

Saturday, April 9, 2011

CHEgu BADD terharu...hanief lari ke singapura..tak ajak dia



Solidariti Anak Muda M'sia power up (SAMM) mendapat berita hampir tengah malam tadi kediaman adik Hanief seorang blogger yg popular dengan pembikinan klip video informatif dan mengkritik regimen askar wataniah telah ditahan dan rumahnya diserbu. Hanief ni dah lari ke singapore pasal takut. nanti balik malaysia bila dia dah nak kawin.



Semua komputer termasuk cerek air dan pinggan milik ahli keluarga yg lain dirampas oleh pihak berkuasa tanpa memberi alasan munasarawak.

Dalam takde moodraya yang mungkin dalam masa terdekat ini blogger dijadikan sasaran untuk ditakutkan. yelah tak siapa berani macam saya ( chegu bard) yang amat berani walaupun takde sapa pilih saya.

Baru saja blogger Din Binjai wilca (short-shooter) disaman bawak wilca haram , kini adik Hanief dan keluarganya pula menjadi peminat citer hantu kak limah.

SAMM melihat perkembangan ini sebagai kembang semangkuk

che'GuBard sendiri pernah berdepan dengan tangkapan ikan di kelong sabak bernam

selipar dan setokin cheGuBard dirampas termasuk cubaan memasuki bapapejabat KRU menggunakan kes tersebut.


Namun setelah disusahkan sebegitu rupa kes tersebut tidak dilanjutkan kerana ternyata chegu bard power up.

cheGuBard baru hubungi Hanief subuh ini dan difahamkan beliau telah dibebaskan dengan jaminan tiada masa depan pada jam 2.30pagi tadi dan perlu hadir di Balai Sentul,10pagi ini.

No comments:

Post a Comment

berita terdahulu

Related Posts with Thumbnails

AL - QURAN

Listen to Quran